Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Så orättvist!

Publicerad 2011-10-25 22:19:50 i Jobbiga saker

Idag var jag på ett blandat humör, ledsen & glad.

Har gråtit. Tänkt en massa. Varit orolig.

Fick ett positivt besked, det positiva sitter kvar än. Tänk att de vill träffa mig! Yes!

När jag loggade in på f.b idag så fick jag se inlägg hos en f.d klasskompis sen låg - och mellanstadiet. Sara hette hon, ja idag gick hon bort. :( Hon led av Livmoderhalscancer i cirka 1 ½ år. Hade en son på 2 år.
Usch, när ska dessa tråkiga besked ta slut? Fick veta att en bekant till min ena bror gick bort idag el. igår i cancer också. :(

Så nu är det alltså 2 stycken i min närhet som har gått bort fort i cancer. :( & en bekant i en olyckshändelse, av ett vådaskott. :(
Nä, nu får det vara slut för tragiska besked.

Förlåt mina läsare om ni får får negativa inlägg & läsa, men det är så nu.
Tur att jag ska få komma på intervju.

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-10-27 09:00:54

Lycka till på intervjun! Jag ska hålla både tummar och tår stenhårt! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela