Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tjo.

Publicerad 2011-10-28 23:33:00 i Jobbiga saker

Fredag idag. Jobbat i 13 timmar, det är nu mer min "vardag" typ. Bara att vara glad att jag har praktik & gå till. Tycker det är roligt än. :)

Tyvärr tar ju det roliga slut med, det vet ju man... så min praktik slutar den 15:e nov. efter det vet jag inte vad som sker. Vet inte om jag får fortsätta & praktiksera. & jag vet inte om jag vill.

Annars är det upp & ner. Just nu vill jag bara få ordning på mig själv. Må bättre. Men det verkar vara svårt, vet ej hur jag ska göra för att må bättre. Just nu vill jag ha mina vänner nära mig.

Har en vän i mina tankar, jag vill träffa henne snart. Hon är långledig nu, undra om hon har tid & ses. Saknar dig Chaffismorsan. <3 Nästa vecka ska jag e.v träffa en vän, som bodde här men flyttade tillbaks till sin hemstad & nu ska hon komma hitåt & hälsa på. =)

Vad händer i helgen då?

I morgon lörd. ska jag gå & kolla på äldsta guldklimpen när hon har Poolspel i Innebandy. :) På söndag ska jag gå på herrarnas A-lags match i Innebandy. Hojta till om du vill ses, jag har tid! :)

Nä 13 timmar tar på kroppen, jobbade 13 timmar här om dagen med. Kroppen & huvudet är trötta.

Så jag avslutar nu.
Godnatt mina läsare. Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-29 00:22:59

Sv: Ska jobba på kundtjänst för tele2 :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela