Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ett efterlängtat paket!

Publicerad 2011-09-20 19:32:35 i Allmänt

I maj skickade jag in en erbjudande att jag ville prenumenmera (vet ej om stavningen är rätt) på en tidning.

Efter några veckor efter betalning ska man ju få sina gåvor om man ska få några. I detta fall skulle jag få
ett halsband, en armbandsur, läppsalva & en Poncho.

Vet du när jag fick alla gåvorna? Jo IGÅR... hm.
Jag har ringt & ringt & frågat om när de ska komma. Till svar har jag fått: De är slut, men vi har beställt hem. Vi vet ej när de kommer. Sista gången jag ringde sa killen åt mig att jag skulle ha is i magen...

Jag hade bra lust & säga: "Jaha, ok, jag kan ta att de är slut. Men när skulle jag få veta det? Jag skulle vara glad om jag kunde få någon slags information om det. Nä, nu vet jag inte om jag kommer skaffa en ny prenumation (hm, är osäker på stavningen) på den tidningen igen!

Här ska du iaf få se gåvorna:

  Texten är Fånga Dagen. Bry dig inte om min hals el. dubbelhakan.



Nä, nu ska jag gå & ta en varm dusch, sen blir det en kopp te framför Idol 2011. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela