Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Hur jag har det då?!

Publicerad 2011-09-10 15:26:39 i Jobbiga saker

Jag har det sådär, bättre iaf.

Har iaf fått in i huvudet att han inte finns. Tänker mycket på honom & hans familj.
Men gör saker för att slippa tänka så mycket. 

Jag kan inte säga så mycket mer nu, jag gör saker.

Idag var jag & kopierade ett klassfoto till en vän. Hon har klassåterträff med sin högstadieklass, & jag har skolkatalogen hemma sen hon gick i 9:an. Så jag kopierade upp bilden till en A3:a. Hon blev glad & förvånad för hon visste inte att jag skulle göra det. Så nu kan hon & de andra skåda i kväll hur de såg ut då år 1990. Ha ha.

Efter det besöket gick jag till min gamla granntant, hade en sådan tur att jag fick lunch där + kaffe. :)

Vaknade upp med halsvärk... usch. Har köpt Strepsils nu, får se hur det blir. :( Gurglade halsen med saltvatten med.

Nä nu tänkte jag ta & rensa upp på balkongen, så jag gör den redo för hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela