Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

JA! =)

Publicerad 2011-09-25 15:25:32 i Blogg award.

Jag har fått en Award! =) Fick den av Frun Berättar Hennes motivering var: Linda (Rocktjejen) - för att hon lämnar så fina kommentarer och för att hon verkar ha ett stort hjärta.
Tack Kicki för Awarden! :) Nog för vi har träffats några gånger i verkligheten så känner jag inte dig, men jag kan säga att du verkar vara en bra, trevlig & rolig person.

När jag fick denna award så ska jag länka till den som gav mig den, vilket jag har gjort nu. :) Sen ska jag svara på fem frågor. Samt ska jag skicka vidare awarden till fem bloggare som har färre än hundra läsare men som förtjänar fler.

Varför började du blogga?

För jag kände att jag hade mycket inom mig som ville komma ut, men visste inte hur. Så jag startade en blogg för kanske 4 år sen, det gick inte så bra. Jag skrev inte så mycket, så jag la ner den bloggen. Sen återupptog jag bloggandet, även den blev nerlagd. Men år 2008 började jag blogga på ”riktigt” & sen dess har jag varit fast. J

Vilka bloggar följer du?

Vänners, Receptbloggar & Kändisarsbloggar.

Vilka favoritfärger har du?

Svart, Limegrönt, Lila, Vinröd & Röd.

Vilka favoritfilmer har du?

Hm… Dirty Dancing (men det är väll allas tjejers favoritfilm), kan inte svara mer. Vet inte faktiskt.  

Vilket land drömmer du om att besöka?

Australien, Jamaica, Florida & något land i Afrika.

Dessa fem bloggar får Awarden av mig:

Mamma till fyra

i min lilla lilla värld

MiaPiaFia

Chaffismorsa

SmallThingsInLife


Mamma till fyra får en Award för hon är en go person. Hon & jag lärde känna varandra först som brevvänner. Men sen övergick brevskrivningen till en bättre kontakt genom sms, msn & internet. :) Är glad att jag hittade henne, det var över 10 år sen! =)

i min lilla lilla värld får en Award för hon verkar vara en bra person. Är mamma till två barn. Har ej läst hennes blogg så länge.

Mia Pia Fia är en jämårig tjej som är just nu mammaledig till kalassöta Lexie! :) Hittade hennes blogg genom att jag googlade. :) Hon verkar vara en kalasgo tjej!

Chaffismorsa, hon är en av mina närmsta vänner. Jag blir lycklig när jag träffar henne, hon får mig att bli på ett bra humör. :) Hon skriver i en salig blandning i sin blogg. Men det hon skriver är mycket bra & intressant. Älskar hennes blogg!

Small Things In Life har jag lärt känna mer & mer. Hon är en av mina närmaste vänner med. Hon har bra värderingar på livet. Hon skriver om allt möjligt på sin blogg. Blir glad när jag ser att hon har uppdaterat sin blogg.



Kommentarer

Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Publicerad 2011-09-25 18:29:01

Tack tack tack! Va gulligt av dig! Ska försöka hitta tiden till veckan att svara på detta å skicka vidare! :)



kram

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-09-26 12:36:33

Tack snälla goa du!!

Ska besvara och skicka vidare ikväll!!

Så glad att vi fann varandra jag med <3



Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela