Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Mellan deluxe

Publicerad 2011-09-12 18:23:44 i Jobbiga saker

Ja jag lever men orken är inte mycket. :(

Tog & tvätta fastän jag inte är helt ok. Måste ju, ingen annan som gör det åt mig. & jag är ingen man som ligger & tycker synd om mig.

Så hänger tvätten på tork.

Idag är jag mellan deluxe förkyld, deluxe förkylningen kommer nog snart. :(

Idag var annonsen med i den lokala tidningen för mitt kusinbarn. Det var en fin annons. Ett brustet hjärta är bilden. Begravningen äger rum inom familjen, vilket jag förstår, denna familj är omtyckt av många. Så om alla var inbjudna så skulle halva byn komma. Så när den blir av vet jag inte.

Fick ett sms av kusinen, så jag vet att de vet att jag tänker på de. Messade även min andra kusin, han var morbror till kusinbarnet. Jag har ej pratat med någon i deras familj. Vet inte ens vad jag ska säga.

Nä nu ska jag ta & äta upp & sen blir det soffposition.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela