Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Så där ja, nu är det klart!

Publicerad 2011-09-13 12:54:51 i Arbete

Nu ska Du får veta vad jag har hållt på med, jag har ju skrivit här att jag har försökt & fixa en grej så jag får ha något & göra om dagarna. :)

Idag blev det klart!! =)

Fr. om torsd. ska jag praktiksera på en cateringfirma här i byn! Jag ska vara där varje dag från 06.00 - 15.00. Jag var där en lörd. i 5 timmar & hjälpte till, & då kände jag att detta vill jag testa på. Så nu ska jag praktiksera där i 2 månader. :) Får se om det kan bli längre, det visar sig.

Vad jag ska få göra, det är nog att fixa mat & diska. Mer kan jag inte göra, & jag får väll inte göra allt som de ska göra.

Fick även klart för mig att jag får vara timvikarie, så jag ska anmäla mig som det inom samma kommuns om jag var under sommaren. :) Så håll tummar & tår för mig nu att detta ska bli bra för mig. :) Det ska bli spännande! =)
Hur mår jag idag? Hm. Halsen tryter, låter hes, snoret rinner, jag nyser, småont i huvudet, ja allmänt blä. Huvudet känns tungt (hur nu det kan göra det...) Det känns som att jag skulle väga 300 kg när jag går upp för mina trappor i trappuppgången... flåsar som en uppblåst bäver....

Nä nu ska jag äta sen vila en stund. Tända lite ljus & mysa under täcket.

Ha en bra tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela