Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Som en Berg - och dalbana.

Publicerad 2011-09-20 19:41:50 i Min Vardag

Hur har jag det då undrar du kanske?

Jag har det bättre, mår bättre. Förkylningen är bättre med, snoret rinner som Nigarafallet. Typ. Känns det som.

Praktiken fungerar bra, jag trivs bra med. :) Får göra olika saker varje dag, men jag står mest vid diskmaskinen. Blir så bara.
Skalar morötter, river de & hackar vitkål med. Idag skar jag en vanlig grönsallad, stekte panerad fisk, ja lite allt möjligt. Ibörjan fick jag värk i fötter & höfter, nu känns det bättre.

Tankarna är fortfarande för kusinbarnet, de kommer stanna ett tag till. Var förbi mormor & morfar idag på kyrkogården, gick förbi kusinbarnets hav av blommor. Stannade till. & tänkte. Kyrkogården är en bra & lugn plats jag kan gå omkring på. Känner ro inom mig då.

Har lite roligt framför mig med. :) Äldsta brorssonen fyller 2 år snart (japp tänk redan 2 år) & snart fyller brorsan 30 med. & syrran fyller 16. & fest ska det bli med. :)

Nä, duschen nu. :)

Kommentarer

Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Publicerad 2011-09-20 20:42:53

Tack gulliga du för dina fina kommentarer! Dom gör mig starkare. :)



Men nu vill jag skicka över massa styrkekramar till dig efter att läst vad som hänt! :( Tyvärr är livet orättvist i bland!



Kram

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-09-21 18:54:43

Ja en våg är bara skit. :)



Och ja pappan till hon Erika vet man ingenting om. Säkert brevbäraren ;-) Höhö

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela