Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Dag 8.

Publicerad 2012-04-08 22:48:15 i Allmänt

Dag 8: fem bästa vänner.

Oj vad svårt, eller nej. Det är lätt. :)

Jag skriver ej i ordning, utan jag skriver namnet. En kort förklaring kommer mer.

1. Lina - vi har kännt varandra längst & hon betyder mycket för mig.
2. Annika - vi har vetat om varandra i många år, blev närmare vänner på de sista 8 åren.
3. Therése - vi träffades genom en kurs vi båda gick. Blev snabbt vänner & nära.
4. Jessika. - en som jag ser upp till, en som jag tyckte bra om från början.
5. "Catta" - en vän som jag blev närmare med sen c:a två år. Har vetat vem hon är sen c:a 13 år tillbaks.

Dessa umgås jag mest med, & förlåt ni andra, det här med bästa vänner ogillar jag igentligen nu för tiden. Man körde med det när man var yngre (det är min åskikt, eller jag gjorde det). Jag har många nära vänner, som jag kan anförtro mig till, men bästa vän har jag väll om jag tänker efter, men jag vill inte skriva ut vem/vilka det är för det känns så dumt mot de andra. Hellre att jag har några vänner som jag kan anförtro mig till, än många bra. & jag vet att jag har några nära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela