Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

En hjärna som är avstängd.

Publicerad 2012-04-21 12:23:49 i Känslor

Tänkte att jag skulle uppdaterna min borg så du vet vad jag har gjort. Inte för det är så mycket. :/

Fredag igår, fixade klart mitt CV, lämnade det till ledaren, får domen på tisdag. Skrev klart det på f.m igår, fingrarna glödde & hjärnan var lite överhättad.

Netto fick ett besök av mej med, gillar den butiken. :) Hittade ett datorskydd till en laptop x15 skärm. Endast 29 :-! Taget tänkte jag! Så finns det en plastdoft som cirkulerar i mitt kök... fy attan vilken doft från skyddet. :(

Gick & unnade mej vin & öl med, för min vecka har varit lyckad! Köpte ett nytt vin, KIZZ (6575) heter det & ja det är gruppen. 99 :-, har ej smakat än. Har aldrig druckigt av den druvan innan (som jag vet) Zinfandel.
www.systembolaget.se sök sen på KIZZ. :) Finns öl i samma sort med. Vinet fanns här i byn, ölen hade de ej, men kunde beställa hem.

Kom hem, var fortfarande stressad & hjärnan var lite överhättad. Men sen blev den avstängd tror jag för jag såg att en tjej hade delat mitt foto på f.b så fattade jag ingenting... trodde hon hade tagit exakt likadant foto.
Knasigt va'... Nej jag har inte varit stressad & har inte värk i kroppen & i huvudet... Njuter av att det var sista dagen på kursen igår, ja inte helt men hädan efter ska vi gå en dag i veckan i stället för fyra. Jag hoppas att jag slipper gå så ofta på kursen, vill ju jobba! =)

Idag ska jag bli opysslad & få fika. :) Min vän fyller på måndag men jag ska dit idag & fira henne. Samtidigt ska jag bli ompysslad... hon ska plocka ögonbrynen. AJ... men tänk vad fin(are) jag blir efteråt. ;)
Ska e.v träffa en vän med som har kommit "hem", hon bor vanligtvis i Gbg. Får se om det blir ngt umgänge med henne.

Nej, nu blir det andra bullar här! Ha en fin lördag & njut!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela