Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Födelsedag.

Publicerad 2012-04-23 20:29:08 i Födelsedag

Idag fyller en av mina närmaste vänner år. Vi lärde känna varandra genom hennes sambo & några vänner. :)
Vi jobbade & pluggade i hop ett tag. :) Vi blev snabbt vänner & hängde mycket i hop.
Vi hörs mycket än, & vi ses mycket med.

Hon flyttade hit för hon träffade sin sambo. Nu bor hon här i byn med sambon & två katter. :) Hon pluggar till Lärare i yngre åldrar. :) Hon är en påhittig, smart, inredningsälskare, gillar att överraska vänner, H & M är nog hennes stammis affär... ;) Hon hjälper gärna till & stöttar en, fast hon har 1000 saker själv som är jobbigt för henne.
Hon älskar rosor, hon fick två vita rosor & lite gröna blommor av mej som present. För jag visste att hon älskar det. :) Hon fick en prydnads sak med som är som en liten kudde med en guld ros på, sen hänger det en tofs ner. Det är typiskt henne. :)



Vi två. :)                     En upp & ner vänd Malin.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-23 23:04:40

:) gulle du!! ❤

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela