Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Nehä...

Publicerad 2012-04-12 23:40:36 i Allmänt

trots mer vila så mår jag inte bättre. :(

Igår vilade jag mej, likaså nu i kväll. Kollade på film passade på & bädda ner mig totalt så huvudvärken skulle kanske släppa. Ja delvis. :(

Jajja var till kursen idag.
Idag var det inte en givande dag. Vi skrev ner våra Delmål & Mål, delades in grupper med tre i varje. Jag & tre till satt sen på e.m & diskuterade detta (den fjärde tillhörde en annan grupp, men han blev ensam). Med detta vill jag skriva att det blev inte så seriöst. :(
Mitt ena delmål kan lösas på tisdag! =) Det är då jag ska träffa cheferna för Särskolan & Fritidsklubben. =)

& så står helgen för dörren. Jag hade en oplanerad helg, men efter ett telefonsamtal så har jag bokat upp e.v fredags kväll & hela lördagen. Men det gör mej ingenting, jag ska ta hand om mina äldsta guldklimpar! =) Brorsan ska jobba hela helgen, likaså deras mor. Jag är hellre barnvakt än att tvätta kläder (som jag skulle ha gjort kom jag på nu).



Ha en fin fredag. :)

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2012-04-13 08:45:23

Ha en fin helg <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela