Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min helg.

Publicerad 2012-02-27 13:18:36 i Allmänt

Fredag:
Frukost med tre andra tjejer, varav ena tjejen hade med sitt ena barn. :) Känner bara en av de, men det var trevligt.
Kom hem, hade tvättstugan så jag tvättade.

Sen var det inte så mycket mer för min del.

Lördag:
Kalas för min äldsta guldklimp. Gick till de (c:a 4 km), var underbart & vandra till de, solen värmde. :) Fick gott fika där. Tårta med, den var god. :) Brorsdottern blev glad för presenten, det var en Bellmanhistorier bok. :) Hon fick en blomma med.

Söndag:
Hade Gudsonen & hans syster här, från morgonen till e.m. Vi var ut på f.m & lekte i en lekpark. Sen hem & åt lunch. Vi åt Korv med bröd.
Jag skojade till det med de, jag fixade Korvkiosk. Fixade pengar & så med. Det var lyckat, de blev glada för det. :)
Efter maten blev det lite vila, sen gick vi hem till de.

Jag gick sen till en blomsterbutik & köpte en likadan blomma som jag gav till brorsdottern. Tyckte den var så gullig, så jag ville ha en själv. Bild kommer på den. :)
Mötte upp en vän där, så jag & hon fikade sen. :)

Ja det var min helg det. :)

Idag blir det lite shopping! Fick pengar idag, så jag ska ta & gå till Konsum & kolla in deras bokrea, såg lite böcker igår som jag blev intresserad av. :)
Jag fick ju pengar idag så jag får väll fira lite. Alla andra som fick pengar i fredags firade ju då. Men här blir det ingen Oxfilé el. ngt annat dyrare. Nej, bakad potatis & egengjord skagenröra (recpetet hittade jag på internet, ska skriva det här senare), det är lyx för mig! Åt äggröra & amrikanska pannkakor till brunch. :)

Nej, måste fixa mig, vill inte hamna på konsum när alla andra kommunalare är där, för det är jag & de som får pengar idag.

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela