Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Status: förkyld. :(

Publicerad 2012-02-05 19:58:52 i Fest/Kalas

Hallå, ja har överlevt helgen (ja än är den inte över, men jag vill det).

Helgen har forsat fram som Nigara fallet. det har varit KALAS för hela slanten. :)

I fredags kom fem vänner.

Igår kom hela familjen utom den yngste brodern, han var & spelade Innebandymatch. Vi var 15 personer i min lilla etta på 43, 5 kvadrat. Det gick, men jag kände bara lite panik. Hade långbord i köket, så vi vuxna satt där + guldklimp nummer tre & fyra. :)
Ungdomarna & guldklimparna ett & två fick sitta i vardagsrummet. Smörgåstårta bjöd jag på, & den blev Mycket Väl Godkänd. =) Min fars sambo jobbar på en cateringfirma & hon tyckte den va god & fin. :)
Bild kommer. :) Den räckte precis till alla. Korv med bröd fick de som inte åt Smörgåstårta.

Fick pengar av farmor, far, fars sambo & mina syskon som ska gå till en cykel. :) Fick en bukett tulpaner av storebrorsans familj. :) Presentkort hos en frisör (får nog hämta ut varor där), Svart te, pengar av ena brorsan & hans familj.

På kvällen kom Lina & Annika & deras barn. Fick två filmer, en litet hjärta som är fyllt med choklad från Lindt. Fimerna är: "galleri Gustafsson - det mesta av det bästa 1985 - 2010" & "Amelie från Montemartre". :)

Senare på kvällen kom Chaffismorsan & hennes familj, ja det äldsta barnet var ej med. Fick två vinglas av de. Fina glas med röda slingor typ på insidan som gick olika linjer, så om man snurrar på glaset så blir man yr... så jag ska nog inte snurra på de när man är påverkad av vin.... ha ha.

Idag kom Elin, Max & Malin. Fick två murgrönor som ser ut som ett hjärta. :)

& så har jag fått förkylning med. Lovely! *not* men men det har jag gått & väntat på för jag har varit småförkyld i flera månader. Det va väll förra helgens bravaders fel. Ha ha ;)

Nu ska jag snart se finalen av "Slaget om Sverige". :)

TACK för alla presenter & besök under helgen (ja jag vet att vissa av vännerna som har besökt mig läser bloggen). <3 <3

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2012-02-06 10:06:09

Tack själv för gott fika och trevlig pratstund :) Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela