Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tar saken i egna händer.

Publicerad 2012-02-14 21:38:27 i Vänner

Idag besökte jag Apoteket, fick problem där, inte jag men kassörskan. Tog c:a 6 min. extra. Men men jag kom ut med det jag skulle ha. Valde bort en grej, när jag tyckte den va dyr. :/ men men ack jag skulle ha behövt den, får väll ta ett besök där vid månadsskiftet. 

Min kära vän som jag tycker så mycket om är tokförkyld, jag tänkte jag tar & besöker henne & kollar till henne. Hon va hemma & uppe på benen. :) 
Tack för fikan Chaffismorsan! Den va god. :) 

Besökte sen min mor, hon jobbade. Gick sen & handlade, köpte en bakelse till mig själv. Ja kolla på rubriken igen & tänk. Ja jag fick inget av någon. Nej nu ljög jag, fick en massa fina sms av vänner. Men du hajjar, så jag tog saken i egna händer. Köpte gott surgedsbröd med. :)

& det bästa av allt är att ett av mina favoritprogram var på tv nu i kväll med, "Mot alla odds". Åh, tårar kom. :( Vilka kämpar de är allihop! Fick veta av CM & hennes Oxfilé (ja hon kallar sin karl för det) att hon Madde i programmet hade gått bort alledes innan de tänkte lägga premiär programmet, men så sköt svt på det. Åh, så nu fick jag tårar för det med. :(

& snart kommer galornas gala med, Grammisgalan! =) Jag fick se att svt skulle visa galan igår, men jag visste inte vilken tisdag. Så jag blev glad att det va nu i kväll. =) & det som är bra att galan visas på svt & inte på någon "reklamkanal". Så gissa vad jag ska göra mellan 22.00 & 23.30! Ja, njuta! 

Sände mms till vänner idag med hälsningar, la till bilder. Försökte skicka först mms med ett rött hjärta. Men det gick inte. Så bytte jag bild mot till en blomma (Murgröna) som ser ut som ett hjärta, då kunde jag mms:a folk. Skrev en liten fin hälsning. 

Ha en fin onsdag!  

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2012-02-15 14:31:20

Tack för besöket, det muntrade upp! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela