Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Konstig natt...

Publicerad 2012-01-29 22:57:43 i Fest/Kalas

Hm, vet ej hur jag ska skriva. :/

Börjar med gårdagen. :)

Min kusin & hennes två barn kom. & vi åkte pulka & bob i en backe. :) Barnen gillade det skarpt. Även vi vuxna med, det gcik undan med pulkan. Dock gjorde jag mig illa i ena handen, men det är bättre idag. Vet ej vad jag gjorde.
Efter pulkaåkningen gick vi in, vi beställde Onlinepizza. :)
Vi lekte lite med barnen med, kusinen & jag. :) Gömma nyckel, barnen ritade med. Den äldsta fyllde 5 år i veckan, det va skoj & träffa de. Träffar kusinen & hennes barn allt för sällan.

Jag fixade ordning mig för fest. :) Storebrorsans sambo & en vän hämtade upp mig, sen åkte vi till f-festen. :) Fick en god sallad där, fick blanda i lite eget tillbehör med. Hon som vi var hos äter efter LCHF metoden, så det var lite efter den metoden. :)
Efter ett tag kom det flera dit, sen gick vi mot byn för att dansa rock n' roll. :)
Träffade två andra vänner efter vägen som var på 30 års fest. :)

Kom in på stället & hade det trevligt hela tiden. :) Ett lokalt band spelade (covers låtar). Träffade en massa folk som jag inte hade sett på länge! =)

När stället stängde gick jag hemmåt, tog sällskap av två andra (den ena var den killen (jag kan kalla honom för "Mr. S") som jag strulade med senast, ja han som jag inte visste riktigt hur jag ville med), den andra var hans kompis. Tyvärr kom det en tredje person & störde, den ville bara stoppa mig & var allmänt otrevlig mot mig. Känner inte ens den, men jag vet vem den är. Blev bara irriterad. För personen inte fattade vad jag sa & ville.
Tillslut gick han efter mycket tjat, & jag hejdade Mr. S, så han fick typ skydda mig.
Efter mycket prat, så gick jag & killen hem, till mig. Vi hade inte setts sen förra våren. Så det kändes så konstigt & ses, men mycket eftertänkande så fick han följa med hem.
& där stannar den historian.

Idag har jag mest varit trött & seg & allmänt bakfull. :/ Gick till min syster & hennes mamma för att ta sällskap till herrarnas innebandymatch. Tyvärr blev det förlust 7 - 2. :( Brorsan kämpade på bra. :)
Såg far, hans sambo & min tredje guldklimp där med. Så i pausen gick jag & syrran & pratade med de. Far & hans sambo hade åkt & hämtat Tredje guldklimpen idag, så nu är han hos farfar & fars sambo. Jag vet varför, men vill ej skriva orsaken.
Det va skoj & se honom, han blev lite förvånad & se sina fastrar där. :) Han sa inget, men man såg på honom att han blev lite glad. :) Härligt för honom & ha egentid med farfar! :)

Ja det va min helg det.

Hur var Din helg? vad gjorde du?

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-01-30 13:39:18

Tänk u veru muuuuch! :)

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-01-30 22:38:02

Helgen har vart bra :) I lördags kom mina föräldrar + bror med familj och jag blev lite firad. Senare på em kom Maria, Henrik och barnen så vi åt smarrig kycklingsallad och sen blev det några glas vin också :P Måste ju unna sig lite på helgen iaf ;)



Sv: Tusen Tack vännen för gratulationen!!



Pöss & Kramz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela