Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Mysigt.

Publicerad 2012-01-19 07:24:06 i Allmänt

Att jag ska ligga & dra mig så länge i sängen (vanligtvis) & inte kliva upp runt 06.30. Har klivit upp runt den tiden sen i tisdags nu, pga hantverkare.
Lite mysigt är det allt måste jag erkänna, att det är mörkt ute, att tända några lampor bara. Ska ta foto på det så får ni se. :) Tyvärr kommer ni se en spis som har rymt från sin plats, den har rymt till mitten av köket.

Lyssnar på Morgonpasset, ska ta & äta frukost snart. Sen hoppas jag att hantverkarna kommer snart med min nya spis & kyl/frys. De var i grannporten i går, idag ska de komma i min port. :)

Mina planer efter att de har varit här, är att ta en promenad. Skulle ha vart på Vattenträning igår i badhuset, 2 tjejer leder en Vattenträning (fråga mig inte vad det innebär, för jag har inte provat på det). Men det blev andra planer. Jag var tvungen & ta hand om Gudsonen & hans syster.

Mamman är nu i Halland, hennes farfar är jättedålig. :( mamman, hennes ena farbror & hennes faster är på sjukhuset. Pappan jobbade till sent igår kväll.
var mysigt & knata hemmåt i går kväll sent i vår by. Nysnö som hade bildats till slask (ja det va inte mysigt), men jag menar att det va mysigt att knata i mörkret & ingen annan var ute. Där ljög jag, en Räv var ute. :)

Nä nu hör jag någon i trappan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela