Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Rutiner

Publicerad 2012-01-11 17:53:24 i Arbete

En människa mår bäst av att ha rutiner (i alla fall som jag har hört). Även jag själv. Blir så trött på mig som har fasta rutiner ett tag, sen blir de som bortblåsta löv. :( Jag måste va mer bestämd!

Har vänt på dygnet mer & mer sen jag är bara hemma. :( Somnar runt 01.00 - 03.30 i bland & stiger upp frammåt lunch tiden... det kan inte fortsätta så.

Nej, så i måndags skrev jag "Att göra lista Tisd. till sönd.", på den skriver jag upp saker som jag ska göra. Igår gjorde jag alla saker utom 2, kasta sopor (hur stavas det igentligen, med ett el. två p?) Någon som kan svara på det?! & lägga mig i tid. :( Ja , kasta sopor va väll ingen katastrof, men sovrutinerna blir sämre. Listan som jag ska skriva i fortsättningen börjar med Månd. - sönd., & inte Tisd. till sönd. tänkte, det kan misstolkas.

Idag har jag gjort allt med, utan en sak. Söka fem jobb. Jag vet att jag skrev att jag skulle söka 10 jobb varje dag, men nu har jag ändrat till 5. 5 jobb månd. - fred. det blir 20 jobb i veckan, jag ska redovisa de sökta jobben med i mitten av månaden med till min handläggare på A.F.

Nä, dax & leta efter jobb! Har tagit med blåslampan med...

 

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2012-01-13 11:50:25

Det stavas sopor, annars blir det ju soppor, du vet som man äter med sked :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela