Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Welcome 2012

Publicerad 2012-01-01 14:55:19 i Fest/Kalas

Sådär ja ett nytt år har nu startat. :) Min nyårsafton firades hos en vän & hennes familj. En till vän var där. :)

Vi träffades vid 17.00 för att fixa maträtterna. :) Kvällens meny var: Toast med egenjord röra. Blev gott, vi gjorde den på prov. :)
Varmrätten bestog av Potatisgratäng, Oxfilé, Champinjonsås & Sallad. & bröd. Det var superduper gott, allas magar blev typ 8 storlekar större.

Vi tog & darck lite kaffe ur koppar, menar då vanliga kaffekoppar. Värdparet fjollade till sig med lillfingarna. :) Fina var de!
Efterätten blev en bädd av frukter, över de täckts det choklad & kokos, det bakades i ugnen en stund, glass till det. Blev superduper gott! =)

12 slaget skålades in i tvrummet för vi ville ha koll på klockan. Men det visades sig sen att Jan Malmsjö hade räknat fel. Jajja, nytt år blev det & vi hade inga fyrverkerier, vi var tuffare! Vi körde med Tomtebloss. ;) hihi.

Kom hem runt 01.30, hade en kalastrevlig kväll!

Tack Chaffismorsa, din Oxfilé, samt barnen & vännen för en trevlig kväll. =)

Har ej tänkt hur mitt 2012 ska bli eller vad jag ska göra. Har inga löften, kommer ändå bryta de känns det som.

Återkommer kanske om mina planer för året.
Idag ligger byn täckt med vitt puder & minusgrader härjar.

Jag ska ta & fixa lite mat, sen ska jag ligga i soffan & ha "Såpamaraton", lånade serien "Tre Kronor" av vänner. =)

Hoppas Er/Din Nyårsafton var fin & trevlig.

God fortsättning på det nya året!

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2012-01-02 11:56:10

Tomtebloss is the shit! :D

Tack själv för en trevlig kväll!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela