Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Födelsedag!

Publicerad 2012-06-03 20:53:06 i Födelsedag

Idag fyller min far med, hur mycket behöver jag inte nämna. Men snart fyller han jämt igen.
Hans sambo fyllde i torsd. & igår hade hon sin fest, & far blev firad då med.

Han fick present av oss barn & barnbarn. Han fick Stödstrumpor för han & sambon ska ut & resa.
Sambon fyllde jämt, så hon fick två presenter, ett presentkort på Hemtex & ett par stödstrumpor med.

Festen var trevlig & mycket folk. God mat, & gott fika. :)

Hade en klump i mage, den började växa i torsdags, & denfanns hela tiden i går kväll med. Den försvann när jag skulle hem. Jag hade lite oro i kroppen med, men jag märkte att jag inte behövde ha det. Men den fanns där hela tiden ändå på ett sätt.
Varför, kanske du undrar? Jo, min far har varit klumpig & dum mot mig förut när han är alkoholpåverkad. & nu är jag trött på det.
Träffade släktingar & andra folk, det var trevligt. Mitt kusinbarns(han som lämnade oss i höstas) föräldrar var där, & det var så skönt & se de glada. Bekantens (som lämnade oss i höstas) föräldrar & syskon var där med, det var skönt & se de glada med. Min kusins man höll ett tal om kusinbarnet & bekanten, de finns fortfarande nära oss, det kommer de alltid vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela