Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Den där känslan...

Publicerad 2012-03-15 11:25:49 i Känslor

Sådär ja nu är jag nyklippt igen! Njuter av den där känslan som blir efteråt! :)

  

Före.                         Efter


     

Från vänster              Bakifrån.                   Framifrån.

Klippte mig med en längre lugg som du kan se. Bara för att kunna fixa mer med frisyren. :) Får se hur mycket jag leker med den nu. :) Jag är igentligen ingen modemänniska, men just nu kände jag för att hänga med lite i modet.

Blev den nya frisyren Bra eller Anus? vad tycker du?

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2012-03-15 12:13:02

BRA! Jättesnyggt! :)

Postat av: Lena

Publicerad 2012-03-15 13:36:21

Kanon Linda,välkommen tillbaka i de kortahårigas liga;=)

Postat av: Elin Grahn

Publicerad 2012-03-19 18:21:26

Snyggt klipp! :) Alltid kul med lite förändring!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela