Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Känslor.

Publicerad 2012-03-05 21:35:51 i Jobbiga saker

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

Jag har så mycket känslor nu inom mig, både positiva & negativa. Jag vill få ut de men vet inte hur.
& just nu har jag "skrikit" ur mig.

var & tände ett ljus för mormor & morfar samt kusinbarnet.
var ej så många ljus hos honom då, men kan tänka mig att det står flera nu.
Jag ritade dit 6 stycken hjärtan, skrev Kram Linda. Skrev först AIK, men suddade ut det.
Vid hans plats är det så fint, det är en lugn plats. Så fridfullt.

Bredvid kusinbarnet ligger bekanten som gick hastigt bort i okt. pappan till bekanten ville att de skulle ligga bredvid varandra, för de var vänner. & det ser så fint ut. Alltid lyser det något ljus där, el. så är det ngt annat där. Kusinbarnet hade en lång tid en oöppnad cola vid sin plats, varför vet jag inte. Bekanten har en snusdosa såg jag idag. Det ligger hjärtan som är gjorda av mossa vid platserna.
Lite längre bort vid samma rad så ligger min f.d klasskompis. Det är lika fint & fridfullt vid henne.

& snart är det 6 månader sen bekanten & klasskompisen lämnade oss. :( <3 <3

Nä så idag är min kropp full med hormoner & känslor som vill bara ut, men hur är frågan. Det hjälps, ja inte helt att skriva ett inlägg. Jag går tillbaka & läser inläggen i sept. & okt. månad & oj vad inläggen var sorgliga.

Jag hoppas att nästa blogginlägg blir positivt, både för dig & mig.

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2012-03-06 08:10:39

Ibland måste man få vara ledsen och nere och då blir oftast inläggen ledsna och nere.

Kram på dig min vän <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela