Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Skit trött.

Publicerad 2012-03-30 00:15:37 i Allmänt

Jag är skit trött, men gör ett inlägg ändå. Måste sova snart, men jag kände för att skriva. :)

Idag hade jag kaos i huvudet, mycket tankar om allt möjligt. Berg och dalbana deluxe typ om jag ska beskriva det.
Hade svårt & somna med natten till igår (torsdag).
Idag fick vi vet mer vad kursen går ut på & hur vår dag är upplagd... den infon. kom från en annan handledare. :/

Ringde idag till ena chefen som skulle kontakta mig ang. Särskolan, men ska ringa igen i dag fredag.
Ska även ringa & låta lite bestämd mot rekyrteringen med, jag vill jobba! Men kan inte det för de sitter & svarar att det inte behövs vikarier... idag pratade jag med en som har hand om Assistenter & hon sa att hon var behov av vikarier, så jag kommer säga det.
Ont om jobb för min del med (ja det finns jobb, men då är det omöjligt för mig & ta mig dit & hem). :(
Visste du att Ams (Arbetsförmedlingen) lägger ut c:a 70% av alla lediga jobb på sin hemsida?! Tragiskt!
Monster.se lägger ut alla, så där är jag inskriven. Inte ens där hittar jag jobb... surt.

Nä nu vill jag ha fredag kväll igen. :) Nu har jag den dära känslan man har när man har jobbat en hel vecka & helgen kommer. =) Vi lyckades förhandla till oss att vi ska vara ledig torsd. i stället för onsd. nästa vecka... då är vi lediga från torsd. - månd. =) Så vi får lite Påsklov med. :)

Igår (torsdag) tog jag mig en promenad på 1 timme & 25 min. det var helt underbart för jag träffade inte så många människor. & jag gick lite bland skogsmiljö med, gick längs Kärleksstigen (roligt namn). :) Jag har aldrig blivit kär när jag har gått där. ;)

Å så tittade jag på finalen av Biggest Looser Sverige! Vilka kämpar alla var! =)
Jag har sökt & kollat info. om hur man ska anmäla sig till programmet, men har ej hittat den. Du kanske vet. ;)

Nej, nu blir det sängposition.
Ha en kalasfin fredag & helg! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela