Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Fredag.

Publicerad 2012-05-11 11:12:58 i Allmänt

Och en regnig sådan. El. det har regnat de senaste tre dagarna typ.
Bra att det kommer vatten, så slipper det ta mer eld i gräs & dyligt, & sen tror jag att alla ungdomarna håller sig lugna med. Men det visar sig på måndag om jag hade fel... ha ha.

Vad ska jag göra då idag?

1. Söka jobb.

2. Städa.

3. Hämta en levererad påse med hemodlade grönsaker. :)

4. Slappa.

5. Ha fredagsmys.

Vad är dina planer för idag?

Ha en fin helg mina läsare!

Kommentarer

Postat av: trettiokg - följ min kamp mot drömvikten

Publicerad 2012-05-11 12:27:13

Låter som en bra dag :) Mina planer idag är att städa och ikväll blir det ett träningspass sen lite fredagsmys med film :)



Sv: Ja, pasta är en riktig sockerbomb. Fast om det slinker ner någon gång ibland är det ju inte hela världen! Jag har inte slutat helt med kolhydrater, det skulle jag aldrig klara. Men att tänka på vad man stoppar i sig skadar ju inte :)

Postat av: Mia & Lexie

Publicerad 2012-05-12 12:14:15

Nu skrev ju du det här i går men jag svarar för vad vi ska göra (och har gjort) i dag lördag i stället! :)



Lexie har precis haft en kompis här å nu ser det ut som ett bombnedslag här. Lexie somnade precis å jag ska då pasa på att röja undan. För i eftermiddag kommer en kompis från Karlstad hit och i morgon åker vi till Malmö för att gå på konsert! :)



Hoppas du får en härlig lördag!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela