Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ja jag vet.

Publicerad 2012-05-17 15:31:32 i Allmänt

Hej alla (de som finns kvar) läsare. Undra om det är många som läser denna blogg.

Ibland får jag kommentarer från alla möjliga, sen är kommentarer från stammisarna. & det gillar jag! <3
Stor Guldstjärna till er som orkar med mig & min vardag.

Hur är här då?

Idag har jag det bra, ledigt igen långhelg dessutom. Lovely!
Igår hade jag en toppenbra dag, då gjorde jag min andra intro. dag. & jag kan säga att den gick bra. Det var roligt & intressant. :) Jga kände igen några elever & fröknar & personal eftersom jag var där föte tre år sedan. & de kände igen mig med. :) Kul!!
Ska ringa & be om en till intro. dag på varje ställe så jag kan få se lite mer. :)

Annars är det lugnt, ringt samtal idag, va sugen & träffa en vän & hennes familj. Men de hade Herr Feber & Herr Snor på besök så då va det bättre att Herr Snor & Herr feber få försvinna. & sen ville jag träffa mina äldsta guldklimpar men de hade fullt upp. Så jag får träffa de en annan dag.

& sen spelar jag WF & Draw Something herregud vad det vibrerar i telefonen... ha ha. Men jag dyker inte på fånen & spelar på en gång. Ok, ja i bland. Ibland kan jag vänta i flera timmar. Det där prioterar jag inte först.
Jag har förlorat varje WF match... kul jul! ;)
Draw Something är kul med, men har lite svårt med engelskan så ibland åker lexikonen fram, så jag vet jag ska rita. ;) Man vill ju tjäna de flesta poängen ju. ;)

Vill du möta mig i WF & DS så hör av dig. :)

Denna vecka har jag även haft lite grubbel i huvudet, men grubblandet löste sig igår. & idag tror jag att de avslöjades mer. Det handlar inte om mig.
Vill inte säga mer än så. Kan skriva mer sen men det får dröja.

& så har jag bakat årets första Barbarberpaj med! =) & senare ska jag ha årets grillpremiär med. :)
Ska bara ner & hämta upp grillen & så & damma av den så jag kan njuta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela