Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ja!

Publicerad 2012-05-26 00:22:32 i Fest/Kalas

Äntligen har det blivit klart!!
Mitten av augusti ska jag på Återträff för högstadieklassen! Nu blir det alla klasserna med, förut har det varit på tal om bara min klass el. bara en annan klass. Nä så nu ska alla klasser med! Roligt!

Vi ska vara på ett ställe här i byn, & idag klubbades det! Det är c:a 40 som har sagt ja, men sen är det ju många som inte har svarat. Men en inbjudan kommer att skickas till alla. :)
Det är inget jämt år för oss, utan vi ska ha 17 års jubelium, så du kan snabbt räkna ut att jag gick ut nian 1995. :)
Den här återträffen har jag velat haft för länge sen, älskade min högstadie klass. :)

Så nu längtar jag massor! =)

Jihoo!

Kommentarer

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Publicerad 2012-05-26 18:49:04

Kan du hjälpa mig i en fototävling och rösta på bilden på min dotter när hon ligger på sin pappas arm? Vi är nummer fyra (4). Snälla rösta här: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html



Du får såklart en länk hos mig som visas för över 600 läsare, om du hjälper mig :) Tack!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela