Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min fredag!

Publicerad 2012-05-18 23:41:35 i Allmänt

Den har varit hittills toppen! =)

Lugn förmiddag, fick låna min andra Guldklimp på e.m. :) Vi tog oss till en lekpark, vi var där lite mer än två timmar. :) Hon lekte, jag med. Vi gungade, det var roligt. :)
Hon lekte Sjökapten med, & det förevigade jag med mobilen. Riktig fin bild! Föreviga oss båda med. :)

Sen ville syster/faster möta upp oss med, så vi passade på & göra lite mer.

Sen gick vi hemmåt, Loppan (som jag kallar andra Guldklimpen för i bland) duschade & jag väntade i fall om hon skulle sova här. Men det blev ej så.

Kom hem på kvällskvisten. :)

Ska snart gå & sova.

I morgon ska min yngsta bror (min lilla stora bror) ska på årets bal med sin årskurs. :) Han ska klä upp sig med kostym & allt. :) Minns tydligt min bal, hur den var. Så det ska bli roligt & kolla på alla fina uppklädda tjejer & killar.
Jag kommer att föreviga tillfället, för det vill jag. :)

& så köpte jag Lalehs nyaste album med! =) & min favorit sång är med där, så gissa om den blir spelad... ;)
Vårens första dag :) Men Laleh har gjort många bra sånger. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela