Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min lördag.

Publicerad 2012-05-12 13:47:17 i Allmänt

Den började med att jag vaknade före 06.00.... suck.

Jajja, jag låg i sängen & laddade hem lite appar, tydligen har jag bäst mottagning där... skumt. Jajja, men nu har jag tre appar till med busstider från tre områden. :)
Västmanland, Södermanland & Örebro. Länstrafik heter apparna sen söker du på orten.

Sen somnade jag om. :) Vaknade en timme senare, satte då på P4, men jag somnade om rätt snabbt.
Vaknade runt 11 igen. :)

Har ätit frukost, ringt storebrorsan för vi ska reparera min cykel. :) Men nu får jag vänta på honom för han & brorsdöttrarna (Guldklimp nr. 1 & 2) är & shoppar kläder. :)
Sen bär det väl ut dit, om han inte bara tar cykeln. Det visar sig, men jag skulle vilja med ut, har inte sett brorsdöttrarna på ett tag.

Annars är det lugnt här. Spelar WF & chillar.

Vädret då? Ja enligt min mobil så är det varierande molnlighet. Solsken & regn med andra ord. Rena höstvädret med andra ord.

Längtar till nästa lördag lite, då ska min yngsta bror på bal. :) Kostym klädd & fin. Vill in & kolla på honom, minns min bal så mycket, så jag hoppas han får det trevligt.
& den 8:e juni tar han på Studenthatten på sig. :)

Nä, dax & göra ngt vettigt kanske... hihi.

Ha en trevlig lördag & ta hand om varandra.
Gör inget som jag inte skulle ha gjort! :)


Kommentarer

Postat av: trettiokg - följ min kamp mot drömvikten

Publicerad 2012-05-14 11:53:00

Låter som en bra dag :)



Sv: Tack! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela