Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Seg som sirap.

Publicerad 2012-05-06 22:47:20 i Fest/Kalas

Japp idag har jag varit seg som sirap. Jag hade det trevligt i går på Tjejfesten, vi var runt 24 stycken tror jag. Vi fick god välkomstdrink, god mat (Pastasallad & fläskfile som var marinerad i två olika marinader), exotiska frukter. :) Kalasgott. :)
Efter det fick vi Ostbricka, kex & ost. :) Också kalasgott, de hade en Vitlöksost som är så himmelsk god!! Ska försöka ta reda på namnet, osten finns här i byn på konsum. :)

Det blev lite lekar, en musiklek, man skulle gissa på olika artister, låtar som är med i filmer, filmtitel & filmrecesent ja det var roligt! Mitt lag vann inte, men vi var lika glada för det. :) Vad gör det om 100 år? ;)

Lite dans blev det med, från början hade festfixarna fixat ett band som skulle spela, men avbokade de för pga det få festdeltagarna.
Jag klev upp & försökte dansa som Loreen, men misslyckades... ha ha.
Kom hem runt 00.00 tror jag. Jag tog fotografier, men jag vill respektera de andra, så inga bilder kommer att läggas upp.

Sen fick jag för mej & träffa Mr. S, så det blev av. :) & där stannar den historian. ;)
Kom hem runt lunch idag, hem & duschade. Sen cyklade jag ner mot campingen, för där var det Medeltidsmarknad, inte så mycket & köpa, mer att titta på i stället. :) Det var några som hade "Baklucke loppis". :) Köpte inget, köpte en Vildsvinsklämma i stället, typ som en bröd med kebab, fast med Vildsvinskött. Kalasgott!! :)

Följde med en vän hem, stannade där & åt tillsammans & hjälpte henne med lite saker som hon ska göra i morgon. :) Vi åt Kycklinghamburgare. :) Gott.

Nej, snart blir det sängen, så jag är pigg när jag ska laga mina två hål i munnen... ja i tänderna. Mysigt, nä inte alls. Men lika bra & göra det innan de blir större.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-05-07 09:08:09

Tack.. Jag tycker också den är jätte fin :) Korten vart tillslut rätt så bra :) Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela