Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tjo hej.

Publicerad 2012-05-02 10:30:48 i Allmänt

Andra inlägget i maj månad! =) Välkommen sköna maj! :)

Igår fick jag lust & cykla, jag cyklade mot en ås här i byn som heter Jägaråsen. Gjorde två stopp på cykelturen, stannade vid Rundelborg, där var Drottning Kristina en gång i tiden förr & gjorde en ridbana. :)

& Johan III:s jakt slott är också belagt där. :) Riktigt fint var där uppe nu, grönt & fina blommor. Mälaren var blå & fin, vattnet blänkte. :)
Cyklade vidare mot en badplats, jag trodde flertal gånger att jag hade cyklat förbi den, men tillslut kom jag till den. Hade inte vart där sen 17 år sedan. Skamligt, ja jag vet. ;) Var riktigt fint där med.

Var riktigt underbart & cykla, var ute i två timmar. Hejjade på en vän när jag kom från Jägaråsen, sen träffade jag henne på Konsum, hon frågade mej vad jag hade gjort, när jag sa vad jag hade gjort. Då sa hon bara att jag inte var klok... ha ha, nej jag vet jag är inte helt riktig sa jag då. Ha ha

Idag ska jag bjuda mor på lunch, det blir en varsin Purjolöks & Fetaost paj. Jag köpte små pajskal, perfekt när man inte vill göra en hel stor. :) Recept på pajen hittar du bland Kategorin "Recept". Till det ska bli en sallad. :)

Vi ska åka till en grannstad & göra lite olika saker. Ska bla. till Biltema & fixa nya cykelsaker, så min gamla cykel kan bli fixad. :) Sen får City Gross ett besök med. :) Skulle vilja till någon butik som säljer mobilskal med, måste ju skydda min lilla bebis. ;)

Efter stadsbesöket ska jag lämna in polis pappret till Särskolecheferna. :)

Ja nu fick du veta vad jag har för planer för denna onsdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela