Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tycker inte...

Publicerad 2012-05-29 21:32:29 i Allmänt

... riktigt om den där pollen som är ute.
Den lilla gula bläiga saken gör så att jag mår sämre än vad jag har gjort tidigare (v)år. I fred. när jag var ute & grillade med gudsonen & hans syster så kunde man se moln som blåste i väg med pollen. :(
Det är värst i år har de (vädergummorna/gubbarna) sagt. JO, tack det har jag märkt tydligt. Hela balkongen är full, lägenheten innehöll pollen med. :(

Städade ordentligt av balkongen & hemmet idag. Skönt!

Jag då? jag mår som en kråka som har ätit hårt bröd i tio år. Hesare, halsont & mer snuva. Var hemma idag från kursen, känner att jag behövde en "krya-mig-dag". Så igentligen var det väll dumt & städa, men men jag måste ju få bort den där gula saken.

Igår var jag till min vän som fyllde år. Hon fick en Solros av mig, fixade en svart kruka & en skylt som såg ut som ett hjärta som det stod Grattis på. :) + ett kort. Hon blev glad för blomman. :) Tror hon har åldersnoja, lite kris. Men som jag har sagt till henne, du ser inte ut som -- år, utan 25. :)

Efter kalaset drog jag & yngsta brorsan in & handlade presenter till far & hans sambo. Sambon fyller på torsd. & far fyller på söndag. & sambon ska ha fest på lörd. så jag tyckte att vi alla syskon kan ju gå i hop & köpa en present i stället att alla fem ska komma med varsin present. & sen kom jag & mina bröder överrens att guldklimparna är också med på presenterna. :) Ska fixa blommor med.

Fixade en present till min vän som fyller på söndag. Ska till henne då, så jag får helt enkelt hålla mig i skinnet på lördag kväll, så jag orkar åka tåg & buss. :)

Nä, nu ska jag ta & kolla runt på nätet, sen blir det avsnitt av B.B igen. Nu på söndag är det finaldax. & jag tycker att igentligen är ingen av finalisterna värdiga vinnare. Men men jag får skylla mig själv, jag har inte röstat (det tänker jag låta bli med).

Ha det bäst min läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela